Mina nyårslöften!


Har precis spelat Assassin's Creed II på playstationet i ca 2 timmar. Känner mig lite stolt över att jag har kommit en ganska bra bit in i spelet. En av mina nyårslöften är ju att varva det spelet. Visst har jag gott om tid till att göra det, men det skulle kännas skönt att stryka den punkten på listan så fort som möjligt.

Min nyårslista:
  • Gå minst 3 km minst 4 dagar i veckan.
  • Skaffa en systemkamera
  • Äta mer nyttigt
  • Skaffa sommarjobb
  • Besluta hur jag ska göra efter studenten
  • Skriva klart min bok (!!!!)
  • Spela lite mer The Sims 3
  • Varva Assassin's Creed II
Har gått varje dag, men inte riktigt 3 km. Men jag går iaf :p
Att skaffa sommarjobb kan inte vara så fort... Men att komma på vad jag vill göra efter studenten känns svårast. Ska jag jobba eller studera vidare? Det lutar att studera lite mer.. Men vad?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe jasså där ser man du har oxå gått o skaffat dej en blogg.. (: Men de e lite kul ändå.. (:



Kramkram

2011-01-17 @ 19:19:49
URL: http://lottaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0