På väg till Skåne


Är nu på väg till Arlanda för att flyga till Skåne. Känns lite pirrigt i min lilla mage.
Vi har förberett oss i alla fall för flygresan med lite lösgodis och en flaska vatten, kanske att det blir något annat. Men jag tror inte det.

Är sjukt nervös för att träffa Mickes familj där i Skåne. Borde inte vara det, men det är jag. Om de inte gillar mig eller att jag inte gillar dem så är det inte slutet för vårt förhållande. Man kan inte gilla alla. Men jag hoppas på att jag kommer att göra det. Annars kanske det blir lite jobbigt.

Vår resa började inte bra. Bussen till tåget var fem minuter försenad så vi missade tåget preciiiis. Surt. Så vi tog bussen in till Tierp istället och hoppade på tåget där så vi slapp vänta ute i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0