Sitter på golvet med datan i sängen

Sitter just nu i Mickes gamla rum. Stort är det, men dock så delade han den med sina tre bröder.

Hemlängtan har jag, men jag får väl bita ihop. Är ju här för Mickes skull och vara ett stöd när han ska hälsa på sin farbror som ligger på sjukhuset. Vi ska dit till han i morgon. Han ligger i Lund och det blir ca 4 timmars resa - fram och tillbaka. Men jag gillar att resa.


Just nu äter jag lite lösgodis och ska snart se på en film med Micke. Han håller på och bygger ihop en bil med massa smådelar - utan beskrivning. Får snart se om han lyckas!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe nee Nicke e inte heller så förtjust i Lax och aa de va därför ja gjorde iordning hamburgare till honom ist så de vart mkt till mej o svärmor ist.. ^-^



Aa att steka laxfiléerna e as gott och de e väldigt lätt dom ska bara stekas 5-6 min på varje sida sen så e dom klara.. Ja kryddade lite med citronpeppar och lite salt så vart de underbart gott.. (:



Du borde nästan prova de nån gång så ser du att de e skit gott.. (: Föresten hur har du de nere i Skåne då..? Hoppas att resan ner gick bra ialf med tanke på alla problem de varit med tåg och sånt den senaste tiden.. (:

2011-01-22 @ 20:05:15
URL: http://lottaandersson.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hehe okej men så kan de va ibland men som sagt man får jue komprimissa lite när man e i förhållanden oxå.. :P



Okej men de e väl skönt de att de inte va nå större förserningar och allt sånt där för er ialf när ni skulle åka ner.. Ja kan förstå dej om de e lite tomt utan djur... E man van vid en sak och så kommer nån annanstns där dom t.ex. inte har djur så blir de lite tomt..



Hoppas att ni har de bra där nere ialf. (:

2011-01-23 @ 12:56:33
URL: http://lottaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0