Skola och vår groteska hund

Som alla andra studerande har jag varit i skolan idag. Hade först religion som var lika långtråkigt som vanligt och sedan hade vi vår långa data lektion i grafisk kommunikation. Usch, gillar verkligen inte långa dagar med data. Jag satt och gjorde ett visitkort till min grafiska profil... Gjorde om den typ hundra gånger innan jag blev nöjd. Jag är sjukt noga med att det ska se perfekt ut när det gäller skolarbeten.

Fick lite vårkänslor idag - bara lite. Skönt ute faktiskt men jag saknar snön som håller på och försvinna. Blir glad av snö och mörker.

Måste även säga att vår hund Yang ser grotesk ut när han biter på ved, pinnar - ja vad som helst. Men han är bra söt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0