Mumsar popcorn med pappsen

Sitter hos mor och far min och käkar popcorn. De kikar på något tråkigt svenskt kriminaldrama. Jag är inte så jätte förtjust i svenska filmer, men visst finns det guldkorn. Är inte heller mycket för kriminaldrama. Men jag gillar kriminalserier som Morden i Midsomer. Åh det var länge sedan jag såg på det. Ska nog köpa någon säsong av det.

I morgon drar jag hem till Micke och på onsdag och torsdag ska jag jobba. Känns vemodigt. Men snart behöver jag inte jobba där med. När det är sista dagen jag jobbar där så kommer jag aldrig mer sätta min fot där. Djur förtjänar inte att leva sitt liv inomhus, trängas bland andra höns och tappa sina fjädrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0