Ett hej från mig


Ett träd med blommor vid skolan/dagiset mitt emot lägenheten.

God morgon alla sjusovare! Själv vaknade jag vid nio-halv tio och har varit vaken sen dess. Sitter och filosoferar om livet och blir arg på datorn som inte kan öppna mina redigerade bilder. Vissa gick att öppna och vissa inte. Whatever.

Idag ska jag hem över helgen för sen kommer jag inte kunna vara hemma för jag ska jobba till första veckan i augusti. Jag ska plocka ägg och försöka undvika att bli attackerad av läskiga höns. Hälsade på hönseriet igår och blev faktiskt lite chockad när hon sa att jag skulle in till hönsen och leta ägg. Borde vara glad att de får gå fritt och inte sitta i burar. Jag får lön i alla fall.

Börjar på måndag och sen får jag hoppas att det går bra.

Vi bor vid öppna fält och åkrar. Det är så mysigt och gå här när det är kväll.


Varför ser mitt hår jämt rött ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0