Vill inte

Åh det känns bara så jobbigt att åka hem till Micke idag. Inte för att jag inte trivs där, snarare för att jag vet att jag ska jobba i morgon. Tidigt som vanligt. Önskar att jag hade tackat nej till jobbet från början eller sagt att Micke kunde jobba istället för mig. Men jag hade ingen aning om att hönseriet skulle få mig att må som jag gör.

Nej, ingen mer depp!

Har idag kollat på många olika trailers för att se om det finns filmer som verkar bra och som jag ska köpa sen när jag får lön. Har hittat en del guldkorn! Många filmer är från typ 1700 - 1800-talet. Jag gillar den eran. Inga fabriker eller fordon som förstörde miljön, allt var så naturligt på den tiden. Dock så var det en orättvis tid för kvinnor som var lika mycket värda som en hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0