Bannlyst till golvet

Sitter på golvet i mitt rum med datorn i knäet och kikar på mina missbildade (men söta) tår. Sängen är ockuperad av kameror och objektiv samt någon blixt. Så då blev sjuka jag bannlyst till golvet. Är trött och har huvudvärk. Men lite sömn ska nog råda bot på den saken.

Fick precis veta att Sverige gick vidare till finalen på lördag (yay!) och då ska jag på grillfest med gamla kompisar så jag får nog komma på en lösning så jag kan kika på finalen. Bäst i kväll tyckte jag nog att det var Danmark faktiskt. Fast deras låt lät väldigt likt Andreas Johansson gamla låt i melodifestivalen "Sing for me, sing for joy, sing for every man and woman and boy..."

Jaja, nu ska jag sova och hoppas på att jag magiskt nog blir frisk under natten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0