God morgon sheriffen!

Jag har överlevt domedagen! Klättrade upp i ett träd när alla sprickor började dyka upp på grund av jordbävningen men insåg snart att det kanske inte var så smart. Men jag överlevde i alla fall. Jag är skillad!

Nej men inget hände igår kväll. Inte ens en liiiiten jordbävning. Jag är besviken men inte överraskad.

Ligger just nu i sängen och väntar på att få åka in till stan och inhandla lite studentkläder. Jag hoppas jag hittar något fint som jag skulle kunna använda. Om det blir en klänning återstår att se, är inte så jäkla förtjust i klänningar.

lilla heta människa

Cyklade ju igår, cirka en mil. Blev helt slut och undrade vart min kondition har tagit vägen. Sedan idrotten i skolan försvann från schemat nu i trean så har man inte haft tid att träna hemma på grund av plugg och att man helt enkelt inte haft lust. Men nu har jag börjat få tillbaka ork och intresse för det sedan skolstressen har försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0