Studenskiva klar

Nyligen hemkommen från studentskivan. Åkte tidigare från den för att det är skola i morgon och för att jag inte vill att mamma eller pappa ska hämta vid stationen mitt i natten när de båda ska jobba.

Det började 18.30 men jag, Micke och Eleonora var nog där redan vid 18.00 och blev insläppta först. Rätt så ödsligt och tomt innan alla kom. Det blev fördrink (champagne tror jag), sen middagsbuffé och sist kaffe. 21.30 är det sen eftersläpp. Med andra ord FEST. Jag och Micke drog vid nio och kom hem efter 22 någon gång.

Men var studentskivan värd 350 spänn plus mellanskillnaden man blev tvungen och betala senare? Näpp. Men maten var god och jag hade det rätt så trevligt. Men det hade nog varit roligare om fler än fem (med mig inräknad) från klassen hade kommit. Många av dem kom nog på eftersläppet.

Nej nu ska jag sova om jag ska orka med stressdagen i morgon. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0