Grillning, melodifestivalen och Steve

Grillningen igår var über mysig. En av dem kunde inte komma så vi blev i slutändan fyra plus Helenes lilla ettåriga son. Busig unge var det, sprang runt och ville göra allt han inte fick göra. Glad pojk. Lite sugen på barn blev man, men jag vill ju helst vänta tills man får en stadig ekonomi.

Hann hem till melodifestivalen i alla fall, lyssnade på början av den på radion i bilen. Hann hem till första bidraget! Hjärtat slog volter i bröstet då de räknade ihop poängen. Man är så van med att Sverige ligger typ sist men nu såg låg vi etta ett bra tag. Vi slutade som trea och det känns bra! Jag erkänner att jag underskattade Eric Saade och hans låt.


Just nu kikar jag på Steve Wilkos Show. Hade ingen aning om att han hade en egen show nu för tiden. Förut var han ju Jerry Springers säkerhetsvakt. Han gör bra shower i alla fall, sök på YouTube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0