Där stod jag i handduk när postgubben kom

Hela hyreshuset luktar nudlar så nu blev jag också sugen på nudlar. Måste gå och koka lite nudlar snart!

Har i någon timme försökt bygga ihop klösträdet till katterna som nyligen kom på posten. Det var så pinsamt när postgubben ringde på. Hade ju precis duschat så där stod jag i dörren i handduk och drypande blött hår. Kommer aldrig mer duscha på morgonen!

Hur som helst har jag försökt byggt ihop ställningen själv, men det har inte gått så bra. Eller lite bra har det gått. Men den känns vinglig så jag vågar inte fortsätta mer utan Micke. Annars kommer han att gnälla på något. Nu vet jag i alla fall att jag kan om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0