Oro och behov av att kissa

Grr jag är grymt pissnödig och kan känna hur karisen fräter hål i tänder (med andra ord behöver jag borsta tänderna) men syrran har ockuperat toan med sin sedvanliga långa dusch. Det är det positiva med att vara hos Micke, toan är nästan aldrig upptagen. Man behöver inte vänta på att få duscha, kissa eller borsta tänderna.

I morgon ska jag upp sex och få iväg Madde med taxin, för mamma börjar tidigt. Känns speciellt att jag är den enda hon litar på av mina syskon. Jag är den som tar mest ansvar, gör "rätt" och är mönsterbarnet. Så därför känns det extra svårt när man väl gör något "fel". En klump bildas i bröstet för man vet att mamma och pappa kommer ta det negativt. Och det vill jag inte. Vill inte känna deras besvikelse.


Kyrkbyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0