Trött och har huvudvärk. Dags att ta en promenad kanske?

Har diskat efter gårdagens bullbak och är äntligen klar. Hatar att diska men man måste, man kan ju inte bara låta det stå.

Idag fyller Micke år och då blir det kött, strips och bearnaisesås idag till middag (Mickes favoriträtt). Sedan tänkte jag dra in till affären och köpa något gott till efterrätt. Han gillar inte tårta så det får väl bli någon daimtårta eller vad de heter eftersom det inte innehåller grädde.

Och vad ska jag ge han i födelsedagspresent?
Inget väsentligt. Den människan är sjukt tråkig att ge något då han bara vill ha pengar. Så jag ska hjälpa han att köpa en systemkamera nästa vecka, men det blir bara 500 kr jag kan ge han. Är ju inte direkt gjord av pengar.

Jag hoppas att han får en underbar dag idag i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0