Nördar Assassin's Creed - Brotherhood

Har spelat Assassin's Creed - Brotherhood idag. Åh vad härligt! Men längtar mest efter 3:an faktiskt.

Mitt huvud känns så tungt och ont gör det. Vill bara lägga mig ned och sova. Men då kommer jag nog aldrig i säng i kväll. Inte för att jag har några tider att passa. Måste även bestämma mig om jag ska till Micke idag eller i morgon. Just nu så känns det som att jag inte orkar, är helt slut. Hoppas han inte tar illa upp om jag nu väljer att komma i morgon.



Assassin's Creed är en av de få spel där man verkligen känner sig som en del av spelet. När man spelar kan man nästan känna vinden i håret, känna solen mot huden, känna svärdet i magen och vara en del av 1400-1500 -talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0