Lite skit man gör för att fördriva tiden lite

Tio första:
Första bästa kompis:
Vet inte, hade så många vänner. Men Jonna var den första jag kallade bästis.
Första bil: Golf 95 (tror jag)
Första kärlek: Första och enda, Michael
Första husdjur: Katt
Första semester: Oj, eh.. Rullsand tror jag.
Första jobb: Städare på båt
Första köpta skiva: Shania Twain
Första riktiga kyss: Micke
Första piercing: Öronen
Första konsert: Har aldrig varit på konsert

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Dricker ej
Sista bilfärd: Till Tierp
Sista filmen du såg: Watchmen
Sista bubbelbadet: Oj.. Var nog 5-6 år sedan i Sandviken
Sista spelade cd: HIM
Sista gången du grät: Igår
Sista måltiden: Frukost; smårgås med leverpastej.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Nja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Öh nej nej!
Busringt till nån? Ja, när man var liten

Sju saker du har på dig:
Jeans, strumpor, trosor, tröja, linne, nagellack (?) och.. metalltråd i mun (?)

Fyra personer du kan berätta allt för:
Micke
Mamma
Pappa
?

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Oj svårt! Chips blir det nog.

Två saker att göra innan du dör:
Skaffa barn och älska mig själv.

En sak du ångrar:
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0