Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Sommarjobbat med höns och upplevt hur mycket det suger att inte gå i skolan längre.

Har du några nyårslöften?
- Bli nyttigare; mer grönsaker och frukt. Mindre godis, läsk och chips. Promenera minst 4-5gr i veckan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
-
Ja en vän.

Vilka länder besökte du?
- Det blev inga utlandsresor i år.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Vet inte, inget tror jag.

Bästa minnet från 2011?
- Hm, måste ha varit när jag tog studenten!

Bästa köpet?
- Min mp3

Vad spenderade du mest pengar på?
- Jag spenderar knappt mina pengar på något. Så troligen mat och godis?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag fick en systemkamera som födelsedags-/studentpresent! Och så klart när jag fick min kattunge

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Jag var nog gladare.

Favoritprogram på TV?
- Vampire Diaries.

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
- Nej, det tror jag inte.

Vad ser du mest framemot år 2012?
- Min och Mickes 3 årsdag, börja plugga/jobba och sen så får jag se vad  året har att ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0