Ta en lång prommis in till samhället?

Igår kväll började det snöa och snön ligger fortfarande kvar som ett tunt täcke på marken. Lite mysigt är det men det känns fortfarande inte som vinter. Jag hoppas verkligen att den vanliga vintern kommer. Ni vet med typ 30 cm snö, lite trafikkaos, stora snöflingor och sandade gångbanor. Det är vinter för mig.

Ikväl har Micke ordnat en filmkväll! Så min syster och hans kompis Chris kommer över för att ha lite filmmys med oss. Tyvärr har jag ingen bil så jag kan åka in och köpa lite godis och chips. Funderar på att gå in till Tierp, det är egentligen inte så långt. Kanske 5 km. Det svåra blir att övertala Micke att hänga med. Han är så laaat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0