När man inte har något annat vettigt att göra.

Namn: Malin
Födelsedag: 31 maj
Födelseort: Uppsala
Uppvuxen i: I en enslig by utanför Tierp.
Bor: Tierp
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunt/rödbrunt
Pluggar: Inget för tillfället.
Familj: Mor, far, tre systrar och tre bröder.

FAVORIT...
Färg: Svart
Plats: Skogen
Land: Italien
Bok: Oj vad svårt, kan nog inte välja en.
Drog: Chips
Fordon: Golf!
Film: Det finns för många bra för att kunna välja en. Men några av mina många favoriter är bland annat Pride and Prejudice, En geishas memorarer, Splice och Iron Man.
Djur: Katt och hund
Affär: Har ingen speciell direkt.. Kanske Carlings?
Serie: The Vampire Diaries
Café: Har kanske inte direkt någon favorit. Bara den är mysig, inte för dyr och inte trång om utrymme.
Skor: Converse!
Aktivitet: Skriva

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Mm ja när jag borstar tänderna.
Gnälla: Haha, ja det händer.
Skrika: Nej, faktiskt inte.
Sova: Ja, alla behöver sömn. Även jag.
Försöka vara annorlunda: Försöka? Nej jag är helt enkelt annorlunda.
Klä dig i svart: Ja, jag äger mycket svart.
Gå till kyrkan: Bara till själva kyrkogården.
Gå i skolan: Nej, men saknar det
Röka: Aldrig i livet. Finns inget äckligare.
Ljuga: Det händer ibland, tyvärr.
Hata folk: Jag hatar ingen, men det finns folk jag inte gillar.
Lita på folk: Har svårt att lita på folk.

NÄR...
Köpte du
något senast: I lördags förra veckan.
Kysste du någon senast: I morse.

VEM...
Saknar du
: "Mitt gäng"
Rörde dig sist: Min kisse
Vill du slå: Alla våldtäcktsmän.
Kysste dig sist: Micke
Kramade du sist: Micke
Vill du vara som: Finns många människor jag skulle vilja vara som, men jag vill helst vara som mig själv.
Sårade dig sist: Oj... Minns inte.
Vill du bli galet full med: Ingen, vill inte vara full alls.
Gjorde dig riktigt glad senast: Micke gör mig alltid glad
Fick du sms från senast: Min syster.
Ringde dig senast: Syster Maria
Är vackrast på jorden: Min älskling Efter honom kommer Ville Valo

HAR DU...
Tvångstankar
: Ja när det gäller tandborstning.
Någon annan psykisk sjukdom: Socialfobi
Brutit några ben någon gång: Nej som tur är.
Några piercings: Ett hål i var sitt öra.
Egen dator: Ja en liiiten fin laptop.
Gjort bort dig rejält: Det har jag troligen.
Bra självförtroende: Det varierar.
Kysst någon: Jaa
Varit/är kär: Jaa

HUR...
Går du
: I min takt.
Svarar du i telefonen: Med mitt namn om jag inte vet vem det är. Annars blir det bara ett hallå.
Mycket pengar har du: ...
Ofta bäddar du sängen: Det blir inte så ofta.
Ofta städar du: Storstädar väl några gånger i månaden, annars blir det ju den vanliga städningen varje dag. Torka rent bänk, diska och sopa golvet och sånt.
Hur många stör du dig på: Några stycken.
Ofta träffar du din familj: Eh, varje vecka.

TROR DU...
Att du kommer bli något:
Ingen aning, återstår att se.
På gud: Nej, men jag tror på att något stort finns där ute.
På rymdvarelser: Hm.. Jag vet inte. Både ja och nej.
Att folk tycker om dig: Ja det tror jag. Jag är inte en sådan person som folk kan hata direkt.
På ett liv efter detta: Ja det gör jag.

ÄR DU...
Förstående:
Ja
Öppensinnad: Ja
Osäker: Alltid
Intressant: Eh.. Inte enligt mig. Men sen vet jag inte vad de andra tycker.
Hungrig: Inte just nu.
Smart: Ja, det är jag faktiskt 
Barnslig: Lagom barnslig
Liten: Nä, jag är ganska lång.
Pratglad: Nej, men ibland när jag är trött.
Frågvis: Mm, det kan jag definitivt vara.
Organiserad: Ja
Hälsosam: Mitt nyårslöfte för i år.
Blyg: Helt galet blyg är jag!
Lättförstådd: Nej, oftast inte. Har så svårt att förklara vad jag menar.
Lättuttråkad: Nja
Ansvarsfull: Japp
Arg: Nej
Ledsen: Blir lätt ledsen.
Glad: Nästan jämt!
Pålitlig: De tycker jag.
Positiv: Försöker vara det så ofta jag kan. Negativitet sucks.
Lätt att förföra: haha hm. Jag vet inte faktiskt.
Bra på att ge komplimanger: Nja ibland.

VÄLJ
katt eller hund:
Åh gillar båda lika mycket!
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt : Kallt
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Kyssar
telefon eller internet: Internet
musik eller tystnad: Musik
bok eller film: Men nä. Båda
leva eller dö: Leva
tjejer eller killar: Killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0