Fullt upp, men är ändå glad

Har inte skrivit på ett tag för att jag helt enkelt har haft det ganska fullt upp.
Förra helgen var jag hos en kompis i stan och hade det kul. Känns skönt att komma hemifrån ibland och slippa vara ensam med sina tankar. Vi såg på film i alla fall, åt chips, var i Gränby och köpte vattenkokare och pratade en hel del. Tur att man har vänner

Igår kom min arbetskonsulent över till min praktikplats och ett sista datum har blivit satt. Jag ska praktisera där hela juni och sedan är jag sysslolös. Kommer kännas riktigt, riktigt jobbigt att inte få åka dit. Har blivit så fäst med alla människor där. Jag har i alla fall goda arbetserfarenheter. Ska kanske försöka hitta ett till tryckeri att praktisera på? Eller något bokförlag där jag får testa mina datorskills!

Idag ska jag in i Uppsala för en fika med en vän och sen i kväll vet jag inte vad jag ska göra. Titta på fotboll VM kanske. Vi får se helt enkelt.

Dessutom så har jag idag insett en sak som gör mig livrädd. Men vi får vänta och se hur det utvecklar sig. Jag kanske oroar mig i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0