Jag ser så jäkla ung ut

Klev ur sängen klockan nio och försökte skaka ur mardrömmarna jag hade. Det är bara drömmar men de känns så jäkla verkliga. Jag drömde bland annat om ormar och jag har fobi för dem så det var en högst obehaglig dröm jag hade. Tur att jag vaknade.

Just nu är jag 22 år gammal och alla misstar mig för 16 eller 17 år gammal. Det är bra att jag ser så pass ung ut, men samtidigt så vill jag se någorlunda vuxen ut. Jag känner mig mogen och vill se mogen ut. Jag tänker inte ge upp min stil som är lite rockig, men jag kan ju alltid utveckla det till mer kvinnligt kanske. Ska shoppa lite nytt idag eller i veckan som kommer och se vad jag hittar.

MEN nu så ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0