Sitter i källaren

Sitter just ni datasalen i källaren på projektet. Har egentligen slutat för 20 minuter sedan men jag ska träffa syon 14:30 så det var bara för mig att stanna kvar här i en timme.

Vi såg precis på en dokumentär/föreläsning i över en timme som heter "Jag AB". En väldigt inspirerande och bra föreläsare som heter Kjell och är en couch. Mycket av det vi tänker är negativt och självklart så påverkar det oss och våra liv på ett negativt sätt.

Nu så ska jag göra lite nytta nu när jag ändå är här och leta upp var Tierps Tryckeri ligger så jag kan dra dit och snacka praktik. Kommer nog kollapsa senare av nervositet och chock. Hatar verkligen att prata med främlingar... Men jag måste ta tag i det någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0