Tog tag i min stora rädsla - att ringa

Tog precis ALL min mod jag hade och ringde upp ett företag om en praktikplats (skulle redan ha gjort det i fredags). Ni anar inte vad mycket det krävdes av mig att våga slå numret och prata med en främmande människa på andra sidan luren. Nu kommer jag inte våga ringa mer förrän nästa år känns det som.

Trots att jag inte fick praktikplatsen så känner jag mig faktiskt stolt över mig själv. Ett stort steg för lilla mig!

Blev nog inspirerad av föreläsaren Kjell som sa att man ska kasta sig över sin rädsla och försöka ta tag i den. För rädslor hindrar en bara i livet och man ska försöka att arbeta med sina rädslor för att få ett liv utan en massa rädslor som hindrar en i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0