Vaknade först idag. Sweet!

Igår åkte jag hem till mamma och pappa med Micke och katterna. Vaknade först av alla i morse och blev lite förvånad då mamma alltid vaknar först. Jag gick upp 7.45 och trodde stenhårt att mamma var vaken. Men det var hon inte så jag gav djuren mat, släppte ut hundarna och kokade kaffe till de som gillar den beska drycken.

Är så sugen på en ben&jerry glass

Just nu så är vädret lite dåligt; det är molnigt och lite småkyligt men ändå tillräckligt varmt. Det är nästan 7 grader varmt och det tycker jag är lagom. Ska ut på en promenad sen med hundarna och sen har jag inte planerat så mycket mer för idag. Gillar att ta det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0