Bokat flyg och svar på kommentar

Har precis bokat biljett till Skåne. Ska åka på fredag. Lite hastigt beslut men vad gör man inte för sin älskling?
Han ska hälsa på sin farbror innan han passerar till nästa liv samt umgås lite med sin familj och visa mig runt i hans "hemland".
Är lite nervös faktiskt. Har bara träffat hans mamma och nu ska man träffa hans pappa, farföräldrar, syskon och hela köret. Blyg som jag är kommer jag inte säga mycket under de dagar vi ska vara där nere.


Lotta om Mina nyårslöften!:
Hehe jasså där ser man du har oxå gått o skaffat dej en blogg.. (: Men de e lite kul ändå.. (: 

Kramkram

Svar: Ja, jag trodde aldrig jag skulle göra det. Men ville testa det i alla fall och se hur det var. Dessutom känns det mer personligare än bilddagboken.
Kram på dig med :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja men visst e de de bilddagboken har faktiskt tappat mitt intresse mer och mer den senaste tiden.. Men ja uppdaterar lite till o från ialf för att visa att man lever.. >.<

2011-01-22 @ 20:07:57
URL: http://lottaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0